1כיצד מבצעים הזמנה באתר?
בוחרים את הפריטים האהובים ומכניסים לסל הקניות. לאחר סיום בחירת הפריטים, ניתן ללחוץ על סל הקניות, לערוך את הפריטים ולהשלים את הרכישה במעבר לקופה. נרשמים לאתר, ממלאים פרטים אישיים כמו שם, כתובת למשלוח, מייל, טלפון ופרטי כרטיס אשראי לתשלום. בתום ההזמנה, תקבלו אישור למייל והפריטים האהובים בדרך אליכן 😊
2האם ניתן להחזיר את הפריטים?
חשוב לנו שתהנו מהפריטים שרכשתן באתר, ולכן ניתן לבצע החזר בצורה קלה ופשוטה. אם הזמנתן פריט והוא אינו בגודל המתאים ניתן לבצע החלפה באתר. אם סתם כך לא בא לכן עליו, אפשר לפנות לשירות הלקוחות שלנו להמשך טיפול.
3במידה וארצה להחליף פריט?
ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו דרך הוואצאפ למספר 0527733237.
4מה קורה אם המשלוח לא הגיע?
ניתן לפנות לשירות הלקוחות לבדיקה.
5תוך כמה זמן ההזמנה תגיע אליי?
אנו מתחייבים לזמן אספקה של עד 7 ימי עסקים ממועד הרכישה, אולם במקרה של עומס או חריגה מזמן זה, שירות הלקוחות יעדכן אתכם מראש.
6האם יש לכם סניפים?
אין לנו סניף רשמי, יחד עם זאת, ישנם נקודות שת"פ אליהן אפשר להגיע: חנות הממוקמת בבת-ים ברחוב בלפור 44 . דרומה יותר ניתן להגיע לאשדוד ברחוב שדרות ירושלים 12, בבניין קיי טאוור.
7האם ניתן לאסוף את הפריטים באופן עצמאי?
כן, מהסניף שלנו בבת-ים בכתובת בלפור 44.
8במידה וארצה לבצע שינוי לאחר ביצוע ההזמנה, האם זה ניתן?
וודאי. ניתן לפנות לשירות הלקוחות ולבצע שינויים בהזמנה.
9פריט מסוים שראיתי אזל, כיצד אוכל לדעת מתי הוא יחזור למלאי?
הפריטים בחנות מגיעים בכמות קטנה יחסית, ולכן אין באפשרותנו לתת אומדן וצפי לגבי חזרת הפריטים למלאי. בכל מקרה, תמיד ניתן לקבל מענה דרך מערך שירות הלקוחות.
10מה הטלפון של שירות הלקוחות ומהן שעות הפעילות?
אנחנו זמינים בווצאפ בין השעות – 10:00- 18:00
בטלפון: 052-7733237